Subscribe:

Ads 468x60px

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Και έτσι γίνεται η αρχή!!!

"Κάθε αρχή και δύσκολη" που λένε και στην περίπτωση μου ισχύει. Έχοντας κάτσει μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή για αρκετή ώρα χωρίς ακριβώς να ξέρω τι θέλω να γράψω αποφάσισα το πρώτο μου post να εξηγεί το τι  πρόκειται να ακολουθήσει στο συγκεκριμένο blog.Θα ασχοληθούμε λοιπόν με την μουσική που μου αρέσει!Μπορεί να ακούγεται εγωιστικό αλλά sorry κιόλας δικό μου είναι το blog ότι θέλω θα γράφω, εσείς μπορείτε να αρκεστείτε στο θάψιμο που θα ρίχνετε στα σχόλια!
Κάθε ανάρτηση θα είναι αφιερωμένη σε κάποιον μεγάλο καλλιτέχνη ή και σε άλλους ανερχόμενους  όπου θα παρουσιάζεται η βιογραφία και οι σημαντικότερες δουλειές τους, ενώ οι μουσικοί άξονες που θα κινηθούμε θα είναι: reggae, classic rock, ελληνικό rock και ηλεκτρονική μουσική.
Αυτά λοιπόν, νέα μου θα έχετε σύντομα  μέχρι τότε σας χαιρετώ!! 

1 σχόλια:

  1. Στηριζουμε την καλη μουσικη παντα,μα πιο πολυ τα 'δικα μας παιδια'ψηφιζουμε, ωχ sorry,στηριζουμε lampro anagno. αφιερωμενο το keep on rockin in a free world του NEIL YOUNG!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή